poniedziałek, 11 listopada 2013

Serdecznie witam Wszystkich na 'Hiding' ! :)

Jest to fanfiction (jak zapewne sami się domyślacie) poświęcone jednemu z członków zespołu One Direction, Louisowi Tomlinsonowi. Zaczęłam je pisać dzięki mojej koleżance, która czytając moje imaginy [zapraszam TUTAJ] poprosiła, abym stworzyła dla niej opowiadanie o naszym kochanym Tommo. Z miłą chęcią przyjęłam jej prośbę i zaczęłam pisać. W zeszycie mam już gotowy prolog, który swoją drogą powinien pojawić się jeszcze w tym tygodniu, i JAK NA RAZIE tylko kilka rozdziałów. Postaram się dodawać je regularnie co weekend... Bądź nawet po dwa tygodniowo, wszystko będzie zależało od Was ;). Data zwiastuna, który zgodziła się stworzyć dla mnie @Real_Paradiise , jest nieokreślona. Prawdopodobnie w ten weekend zacznie on być dopiero realizowany, nie wiem jeszcze, jak z publikacją.
Co do komentarzy... Huh, z tym jest zawsze najgorzej :D. Tego 'wstępu' nie musicie komentować, bo w końcu to tylko część informacyjna.. Ale w sumie miło byłoby zobaczyć, że ktoś już tu zagląda ;)
W razie jakichkolwiek pytań, proszę kontaktować się ze mną poprzez Twittera :) [zapraszam TUTAJ]
I Hope U Like It ! ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz